A0:  Dear Elahe!























دنیای دیوانه ی دیوانه....

گم شدن در گم شدن دین من است...نیستی در هست آیین من است....:)

الهه!

پاشو بیا ببین چه اوضاعی راه انداختی اینجا! =))))))))

پاشو بلند شو از رو اون تخت کوفتی!

کلک!خیلی بهت خوش میگذره همش میخوابی نه؟!! ;-)

عاغا!بیا مارم ببر!

اینجا نمیذارن بخوابم!

هی میگن پاشو بیا ظرف بشور!:))))))

خب بهم فشار میاد دیگه!

تو اونجا داری همش میخابی!خب خر!نمیگی من پوسیدم اینجا؟!!!:)))))))))

اصنم باهات قهرم!

بهله!

;;)

باید بیای منت کشی!

در هر صورت!نیستی ببینی بچه ها چه حالین از نبودنت!:)))))))

فک کن!همه داغون!بعد اونوخ من این وسط: :)))))))))))))))))))

نه اصن من میخام بدونم

تو توی خیابون چ قلتی میکردی؟!!

اصن تو برا چی باید بری تو خیابون؟!!؟

اصن این چ وضشه؟!؟!

خب منم خجالت میکشم بین این همه آدم افسرده ی داغون خوب باشم!یکم به فکر منم باش دیگه!بعد عمری من خوبم!:))))))))))))))))))

وای!یکی بیاد منو شفا بده!:))))))))))))))

:-از اون خنده های داغون که دهنم کل صورتمو میپوشونه و چشمام کوچیک میشن و دندونای آسیام هم دیده میشن! :دی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت0:23---27 مرداد 1393

thank you zeynab
پاسخ:...:)


negin
ساعت19:33---26 مرداد 1393
ههههههه...روانی! =))
پاسخ: کوفته!همش تقصیر شماهاس اصن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:,ساعت 15:41 توسط زینب| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت
cache01last1469263398